Digitisation and Culture for new generations – DiCultYouth
WEB: Kliknite ovdje
Trajanje projekta:
01/11/2018 – 31/10/2020
DiCultYouth project ima za cilj pipremu mladih stručnjaka I otvaranje novih puteva karijere u kulturnom sektoru razvijanjem osnovnih IT znanja I vještina I potrebnih u karijeri u sektoru kulturnog naslijeđa. Projektom će se pokušati poboljšati zapošljivost mladih ljudi koji nisu diplomirali I nezaposlenih mladih ljudi, kao I mladi ljudi s obrazovnim iskustvom na humanističkim naukama koji žele raditi u digitalnom arhiviranju, interpretaciji muzeja I naslijeđa, kustosi I obrazovanju u kulturnoj baštini, stvaranjem inovativnog modula online edukacije s naglaskom na sticanje digitalnih vještina povezanih sa Evropskom kulturnom baštinom. Postoji potreba da se rastuća mlada snaga opremi vještinama potrebnim za buduće poslove, a da ne spominjemo ponovno opremanje trenutne radne snage vještinama potrebnim za praćenje svijeta koji se mijenja. Cilj projekta je promocija pristupa kulturi digitalnim putem.
Kulturna baština u osnovi je područje beskonačnih mogućnosti. A u kombinaciji s korištenjem novih tehnologija, kultura može postati važno područje za povećanje ekonomskih i socijalnih ciljeva Evropa prema strategiji Evropa 2020. Upotreba informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), kako bi se pristupilo kulturnom naslijeđu, društveni je zahtjev koji podržavaju Evropski kreatori politike.
Partneri projekta:
-
1. Centre for Advancement of Research and Development in Educational Technology – CARDET, Kipar
2. Novel Group, Luksemburg
3. Four Elements, Grčka
4. Univerzitet u Novom Sadu, Srbija
5. Sarajevo Susret Kultura, Bosna i Hercegovina