Development and Implementation of Social Dimension Strategies in Armenia and Bosnia and Herzegovina through Cross-regional Peer Learning – INCLUSION
Trajanje projekta:
15/10/2016 – 15/10/2019
INCLUSION ima za cilj da ojača kapacitete dionika u oblasti visokog obrazovanja u Armeniji i Bosni i Hercegovini kako bi se doprinelo implementaciji strategija socijalne dimenzije kroz prijenos znanja i cross-regionalnu saradnju. Glavni ciljevi ovog projekta su: izgradnja kapaciteta visokoobrazovnog sektora za pripremu i sprovođenje strategija socijalne dimenzije, razvoj usklađenog pristupa u sprovođenju strategija socijalne dimenzije u skladu sa specifičnim ciljevima zemalja (Armenija i BiH), pružanje poticaja pristupu i završetku visokog obrazovanja za osobe iz ranjivih i slabije zastupljenih grupa, pružanje nacionalnih smjernica za razvoj i operacionalizaciju strategija socijalne dimenzije, izrada urbanističkih planova i mehanizama na institucionalnom nivou za sprovođenje strategija socijalne dimenzije vezane za olakšavanje pristupa, učestvovanje u i završetaku visokog obrazovanja za studente iz ranjivih i slabije zastupljenih grupa, osiguravanje sredstava za inkluzivno učenje, podizanje svijesti srednjoškolskih učenika i nastavnika ka jednakom pristupu visokom obrazovanju i obučavanje srednjoškolskih nastavnika u tom procesu.
Partneri:
Yerevan State Academy of Fine Arts, Armenia (Coordinator)
American University of Armenia
Unison NGO for Support of People with Special Needs, Armenia
Univerzitet u Travniku, Bosnia and Herzegovina
Univerzitet u Tuzli, Bosnia and Herzegovina
Sarajevo Meeting of Cultures, Bosnia and Herzegovina
The Armenian National Students; Association / Hayastani Usanoxa
Ministry of Education and Science of the Republic of Armenia
Federal Ministry of Education and Science – Federation of Bosnia and Herzegovina
Ministry of Labor and Social Affairs of the Republic of Armenia
Universitaet Graz, Austria
UC Limburg, Belgium
Roehampton University LBG, London/UK